Δεν άντεξαν οι παίδες μέχρι τέλους και έχασαν 47-34

Καλύτεροι οι Αγ.Ανάργυροι και ποιό δυνατοί στο τέλος νίκησαν τους παίδες του ΜΕΛΑΣ ο Αγ.Ελευθέριος με 47-34. Επόμενος αγώνας με το Θεμιστοκλή Αιγάλεω τη Πέμπτη 22/11 στις 8μμ.
Νοέμβριος 21, 2007 - 10:39

8η Αγωνιστική , Α' ΕΣΚΑ, 18/11/2007

Πολύ κοντά στην νίκη βρέθηκαν, αλλά δε τα κατάφεραν οι γυναίκες . Μελάς Αγ. Ελευθέριος (Μάλαμα): Γαρτζολάκη 6 (1), Κερπέ Δ., Σταυράτη 3 (1), Μιχαήλ 14 (4), Χαϊμανδού, Ραΐση 4, Μιχοπούλου 4, Λεκαράκου, Κοκκίνου, Μακρυνίκα 10, Γουναρά  
Νοέμβριος 19, 2007 - 12:04

1η Αγωνιστική 2ος Γύρος, 10/11/07

Συνεχίζοντας τη παράδοση, άσχημη εμφάνιση & ήττα, η βόλτα στο Ίλιο και στο κλειστό '' Πεταλούδα''. Το καλό ξεκίνημα 4-14 συνεχίστηκε με black out 17-18 & παραλίγο να χάσουμε και τη διαφορά του πρώτου αγώνα στο 38-24.
Νοέμβριος 12, 2007 - 09:45

Τέλειωσε ο πρώτος Γύρος ?

Όχι δε τελείωσε. Ελέω βροχής και διαιτητή εκκρεμούν 2 αγώνες με Παλατιανή & Ευπυρίδες. Ο αγώνας του Σαββάτου 3/11 με το Νικηφόρο ξεκίνησε με ένα εντυπωσιακό 19-0 και μετά οι μεγάλες πήγαν για τρέξιμο και ανέλαβαν οι μικρές. Τελικό σκόρ 49-10 .
Νοέμβριος 5, 2007 - 09:46