Τμήμα Πετοσφαίρισης (Βόλλεϋ)

Με το τμήμα αυτό ξεκίνησε η αγωνιστική προσπάθεια του Συλλόγου. Ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 1990 και συμμετείχε στο πρωτάθλημα Παίδων και Κορασίδων της ίδιας χρονιάς. Πρώτος προπονητής ο Κωνσταντίνος Σαίτης και πρώτος έφορος ο π. Γεώργιος Φειδόπουλος.
Μάρτιος 6, 2009 - 11:54

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Β ΕΣΚΑ ΑΝΔΡΩΝ 2ος ΟΜΙΛΟΣ, 05/03/2009, 20η αγωνιστική

Επιτέλους νίκη. Νίκη με καλή εμφάνιση για 37 λεπτά και με διαφορά που άγγιζε τους 20 πόντους. Τα τρία τελευταία όμως μας έβγαλαν τη ψυχή. Η διαφορά κατέβηκε στους 13, στους 5 και τελικά το σφύριγμα βρήκε νικητρια την ομάδα μας ΜΕΛΑΣ ο Άγιος Ελευθέριος με 73-65 επί του ΠΑΟ ΚΟΥΚΑΚΙ.
Μάρτιος 6, 2009 - 10:03

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ε.Ο.Κ.- τμ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ

Συνεχίζονται οι αγώνες του Αναπτυξιακού προγράμματος της ΕΣΚΑ & η Περιφεριακή προπονήτρια κα Ελ. Μουάτσου συνεχίζει να δοκιμάζει και να προσφέρει ευκαιρίες σε νέες αθλήτριες.
Μάρτιος 6, 2009 - 09:44

Κλήρωση Παγκορασίδων ΕΣΚΑ 2009

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 4-Μαρτίου η προγραμματισμένη κλήρωση του πρωταθλήματος Παγκορασίδων της ΕΣΚΑ. Θέση των συμβούλων της ένωσης, αρχίζουν να το καταλαβαίνουν όλο και περισσότεροι, είναι ότι αρχίζει: η γιορτή των κοριτσιών και όχι η μάχη των γονιών.
Μάρτιος 4, 2009 - 21:02

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΑΙΓΑΛΕΩ, 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2009

Επισήμως όχι, είχαμε αγωνιστική δραστηριότητα. Ανεπίσημα Ναι, στηρίξαμε τη προσπάθεια του Δήμου Αιγάλεω για εορταστική ατμόσφαιρα στη παρέλαση του Καρναβαλιού στην Ιερά οδό. Υπέροχα Κουστούμια & Πρωτότυπα Θέματα έδωσαν την ευκαιρία για γέλιο & χειροκρότημα στο πλήθος που παρακολουθούσε την όλη διοργάνωση.
Μάρτιος 2, 2009 - 21:26

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Β ΑΝΔΡΩΝ 2ος ΟΜΙΛΟΣ, 26/02/2009

Άλλη μια χαμένη ευκαιρία ή ζωντανέψαν οι ... του ΑΟΚ Χαλανδρίου απέναντι στην ομάδα του ΜΕΛΑΣ ο Άγιος Ελευθέριος. Λίγο πάνω από τρία δεκάλεπτα άντεξαν στο παιχνίδι οι παίκτες μας στο κυνήγι του Παπαντωνίου που με 26 πόντους μας σημάδεψε για τα καλά στο 81-64 υπέρ του Χαλανδρίου
Φεβρουάριος 28, 2009 - 21:13

Β ΦΑΣΗ Β ΚΑΤΗΓΟΡ. ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ 4ος ΟΜΙΛΟΣ, 6η Αγωνιστική, 27-Φεβρ

Κρύο πολύ, φωτισμός κακός, σπασμένα ταμπλό & στεφάνια μας περίμεναν στο ΑΝΟΙΚΤΟ του Γέρακα. Την ίδια απογοήτευση είχαν και οι υπεύθυνοι του τοπικού σωματείου με την αναγκαστική διεξαγωγή της αγωνιστικής, όταν δεν παραχωρείται κλειστό γυμναστήριο. Η νίκη δε μας ξέφυγε πάντως, 26-32 το τελικό σκορ.
Φεβρουάριος 28, 2009 - 12:37