Τμήμα Πετοσφαίρισης (Βόλλεϋ)
Τμήμα Πετοσφαίρισης (Βόλλεϋ)
Με το τμήμα αυτό ξεκίνησε η αγωνιστική προσπάθεια του Συλλόγου. Ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 1990 και συμμετείχε στο πρωτάθλημα Παίδων και Κορασίδων της ίδιας χρονιάς. Πρώτος προπονητής ο Κωνσταντίνος Σαίτης και πρώτος έφορος ο π. Γεώργιος Φειδόπουλος.
Μάρτιος 6, 2009 - 11:54